Handelsbetingelser

OM LEVERING

Hvis du ikke er hjemme og ikke har beskrevet hvor vi kan sætte ostekassen, må vognmanden desværre sætte din leveringen ved døren. Vi vil her beskrive mulighederne for, hvordan du bedst modtager dine varer.


PÅ ARBEJDSPLADSEN
Vores vognmand leverer i dagtimerne for Holte Ostelager ApS. Da de fleste er på arbejde i hverdagene, er det måske oplagt for dig at få dine varer leveret til arbejdspladsen.


BOR DU I HUS

Hvis du ikke er hjemme, skriver du i din bestilling, hvor vi skal sætte varerne. I ‘garagen’, ‘ved døren’, ‘hos naboen’ etc.


BOR DU I LEJLIGHED - AFLÅST OPGANG

Hvis du vil have leveret til din lejlighed, skal du være hjemme eller garantere at vognmanden kan komme ind i opgangen ved at beskrive hvordan under “BESKED TIL VOGNMANDEN”.


Vi følger de anvisninger som du har givet under “BESKED TIL VOGNMANDEN”.
- Kan vi ikke komme ind i en opgang, ringer vognmanden til dig for at finde en løsning.
- Kan vognmanden ikke få fat i dig, vil han kontakte Holte Ostelager ApS som prøver en sidste gang at kontakte dig.


AFSENDELSESDAG

Bestil tirsdag inden kl. 10 for at modtage din ostekasse samme uge. Vi sender, hver onsdag, så har du ostene i hus inden weekenden.


TEMPERATURER UNDER VEJS

Vi har gennemtestet vores emballage og køle elementer igennem, ved flere prøveforsendelser, og kan derfor garanterer at dine oste bliver leveret til dig, med den helt rigtige temperatur. Vi anbefaler at ostene opbevares i dit køleskab og at de tages ud ca. 1 time inden servering. Gelé-køleelementet sørger for, at dine oste kan holde sig indtil aften, betinget af, at kassen kan blive stillet et sted, der ikke er i direkte sol.


VILKÅR OG HANDELSBETINGELSER

Sådan handler du på Holteost.dk

Når du har gennemført et køb på Holteost.dk, modtager du kort efter en ordrebekræftelse på din e-mail, så ved du, at vi har godkendt og modtaget din bestilling. Du modtager også en følgeseddel og en faktura.

Trin for trin

1) Vælg din kasse og tryk på køb-knappen. Har du valgt en af kasserne med skæreost, vælges denne i rullepanelet.

2) Tryk herefter på din kurv og tjek at dine varer er i kurven og at det er de rigtige.

3) Tryk på "gå til kassen" og indtast dine kundeoplysninger, leveringsadresse og evt. besked til vognmanden.

4) Tryk på "fortsæt" og du kommer direkte til vores betalingsside, hvor du kan vælge Stripe betalingsgateway eller paypal. Her kan du også vælge en anden faktureringsadresse. Vælg betaling og indtast dine oplysninger. Det er også her, du accepterer vores vilkår og betingelser. Tryk herefter på knappen "fuldfør bestilling".


Alle dine person- og kortinformationer bliver krypteret, når du handler på Holteost.dk. Vi bruger et godkendt og certificeret betalingsmodul (Stripe), så alle oplysninger bliver sendt via en sikker forbindelse SSL (Secure Socket Layer).

For at vi kan levere dine varer og holde dig opdateret på din ordre, har vi brug for dit navn, din postadresse, telefonnummer og e-mailadresse. Alle de oplysninger passer vi på og behandler fortroligt. Og ingen af dem bliver solgt videre til tredje part.

Vi behandler dine oplysninger sikkert og fortroligt i forhold til persondataloven og gemmer dem kun så længe bogføringsloven kræver det.

 

DINE VARER BLIVER LEVERET I FØDEVARERGODKENDTE KØLEKASSER

Alle oste bliver pakket i Holte Ostelager ApS. Du vil modtage alle dine oste pakket på den mest optimale måde for den individuelle vare. Dine varer pakkes i kølekasse med is-gel. Kølekassen kan holde dine varer kolde i op til 48 timer fra de er pakket.

Vognmanden sørger for, at dine varer kommer helt og sikkert hjem til din hoveddør – uanset hvilket postnummer du bor i (undtagen ikke-brofaste øer dog leverer vi til Bornholm).

 

DINE VARER BLIVER ALTID LEVERET, OGSÅ NÅR DU IKKE ER HJEMME

Når du udfylder din adresse, SKAL du skrive en besked til vognmanden, hvor du fortæller, hvor varerne skal stilles, hvis du ikke er hjemme. For eksempel, beskrivelse af skur, kode til hoveddør eller navn og husnummer på nabo, som kan tage imod.

Holte Ostelager ApS godkender alle kølekasser og indholdet, inden vi forsegler dem og sender dem af sted. Skulle der alligevel være problemer med en vare eller andet, der ikke lever op til dine forventninger, så ring til os på 45421840. Ring til os hurtigst muligt.

 

 LEVERING TIL DIN HOVEDDØR

Alle priser på Holteost.dk er inklusiv moms og dertilhørende afgifter.

Vi vil rigtig gerne levere til ikke-brofaste øer, men desværre har vognmanden ikke mulighed for det pt. Men lige så snart at det kan lade sig gøre, melder vi os på banen. Vi leverer kun til Bornholm

 

VI TAGER DESVÆRRE IKKE KØLEKASSERNE RETUR

Desværre har vi ikke fundet en løsning på at tage kasserne retur endnu. Til gengæld har du en fin køleboks til strand eller din næste picknick.

 

REKLAMATION, RETUR- OG FORTRYDELSESRET

Ønsker du at returnere en vare, fordi den er gået i stykker undervejs eller der er et problem med den, skal du hurtigst muligt kontakte os (senest dagen efter kl. 12.00), send et billede af kassen til os på Holteost@mail.dk. Vi vil gøre alt, hvad vi kan, for at finde en løsning hurtigst muligt.

Vores varer er friske fødevarer, og dem tager vi ikke retur (Forbrugeraftaleloven § 18, stk. 2, nr 4).


KASSENS INDHOLD

Kan jeg selv vælge hvilke oste, jeg vil modtage?
Ja, du vælger den kasse du ønsker og vælger imellem de oste der hører til den kasse.

Hvordan bliver ostene pakket?
Hver ost er pakket ind i saran, der sørger for at holde produktet friskt. Ostene pakkes derefter i en køle boks sammen med et gelé-køleelement og kassefyld.

Hvor lang holdbarhedstid har ostene?
Ostenes holdbarhedstid varierer fra ost til ost; fra 7-10 dage for en blød ost og op til 3 måneder for en fast ost.


BETALING

Du kan betale med Visa, Mastercard, mm. eller Paypal. Alle betalinger er sikret takket være vores Stripe system.






Holte Ostelager ApS

Kongevejen 331b

2840 Holte


Email: Holteost@mail.dk

Telefon: 45421840

Åbnings tider:

 

Mandag: Lukket


Tirsdag:  9.00 - 17.30


Onsdag:  9.00 - 17.30


Torsdag: 9.00 - 17.30


Fredag:   9.00 - 18.00


Lørdag:  9.00 - 14.00


Søndag:  Lukket